L4 - czas doręczenia pracodawcy
Budzik
2012-04-10 07:54:39 UTC
Cześć
W jakim terminie muszę dostarczyć pracodawcy zwolnienie L4?
Czy mogę wysłać je pocztą i czy wtedy za czas doręcznie będzie uznana data
stępla pocztowego?
--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis
spp
spp
Budzik
2012-04-10 09:54:38 UTC
Post by spp
Post by Budzik
W jakim terminie muszę dostarczyć pracodawcy zwolnienie L4?
Czy mogę wysłać je pocztą i czy wtedy za czas doręcznie będzie uznana
data stępla pocztowego?
7 dni, tak i tak.
Dopytam jeszcze tylko czy to jest 7 dni roboczych czy kalendarzowych?
--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
No i proszę!
spp
2012-04-10 14:10:15 UTC
Post by Budzik
Post by spp
Post by Budzik
[...]
Kalendarzowych. Dnia wystawienia nie liczy się.
spp
Budzik
2012-04-10 22:54:37 UTC
Post by spp
[...]